Створювати історію успіху разом: другий сезон унікального бійцівського інтернет-турніру Pit Bull FIGHT запрошує бренди до партнерства

30.06.2020

Шоу для «міцних горішків» Pit Bull FIGHT продовжує свій славетний шлях: триває підготовка до ще більш потужного, масштабного, яскравого та емоційно зарядженого другого сезону! Цього разу амбітний проєкт під егідою енергетичного бренда PIT BULL вийде на новий рівень і запропонує глядачеві ще більш зухвале видовище – справжні поєдинки без боксерських рукавиць! Крім того, буде впроваджено цілком новий формат командних боїв «3 на 3»: між футбольними фанатами, хуліганами та спортсменами. Також організатори планують більш ґрунтовно заглибитися в історію життя та професійної кар’єри кожного з учасників, розкрити героїв з боку людських якостей, що дозволити їм досягнути висот у спорті. 

Другий сезон стане особливим ще й тому, що вперше за історію шоу проєкт Pit Bull FIGHT запрошує до партнерства інші бренди, разом із якими можна буде реалізувати наполеонівські плани та розділити лаври перемоги. «PIT BULL – про непокірність, про свободу вибору, про самовираження. Це – бренд-нонконформіст, бренд-переможець, справжнє втілення енергії. Для нашого бренда ми шукаємо такі ж нестандартні, нерекламні ідеї проєктів і таких же унікальних, сміливих партнерів. Pit Bull FIGHT – наша власна медіаплатформа, в якій органічне зростання підписників та нативний контент є основою довгострокової стратегії», – прокоментувала Олена Чувакіна, бренд-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».

Pit Bull FIGHT – безпрецедентне для нашої країни інтернет-шоу у форматі бійцівського турніру, перший сезон якого тривав із червня до вересня 2019 року. В основі ідеї – проведення змішаних боїв серед представників різних видів бойових мистецтв: від кікбоксингу та карате до тайського боксу, ушу та рукопашного бою. Характерна риса проєкту – відсутність промоутерів та рейтингів, – лише чесна міць бійців, натхненних бажанням довести верховенство свого стилю. Мета – визначити найстійкішого духом та найрозвиненішого тілом «файтера по життю», образ якого традиційно втілює культура PIT BULL™. 

Pit Bull FIGHT є спільним проєктом Групи Компаній «Нові Продукти», якій належить бренд PIT BULL, та #ODDEE Agency. Ось як коментує історію його появи керівник рекламної агенції Іван Базар: «Ми не хотіли конкурувати в чужій лізі. Ми хотіли створити свою лігу. І щоб вона була максимально андеграундною. Нам заборонили битися на кулаках. Тому ми вирішили зробити формат, у якому бійці різних єдиноборств б’ються в рукавицях… Це цікаво, адже є одвічне питання, який стиль сильніше, і хто кого переможе, наприклад, каратист чи боксер? Так ми поєднали ще муай-тай, кікбоксинг та інші стилі. Загалом, зробили все в стилі бійцівського клубу».

Перший сезон Pit Bull FIGHT став однією з найгучніших подій минулого року. 2,5 мільйони переглядів на YouTube, мільйони лайків та шерів у соцмережах, повністю органічне зростання каналу. В рамках сезону вийшло 11 відео, і лише за три місяці новий YouTube-канал набрав понад 30 тисяч підписників. Сміливість та новаторство допомогли PIT BULL™ залучити нових споживачів – лоялістів бренда, суттєво збільшити продажі та стати №1 в категорії енергетичних напоїв України за часткою ринку. Крім того, проєкт потрапив до трійки лідерів Effie Awards Ukraine 2019 у категорії «Брендований контент та послуга».

Переглянути перший сезон можна на YouTube-каналі Pit Bull FIGHT, стежити за актуальними новинами шоу – на Instagram-сторінці, а тим часом на офіційному сайті вже розпочато набір на другий сезон проєкту!