Тріумфальне «приземлення» II сезону пригод Космонавта і Банки Revo!

18.10.2019

Нещодавно міні-серіал «Космічні блогери» досяг фінішної прямої. Статистичні дані за результатами показів свідчать, що історія «неземної» дружби мовчазного Космонавта та язикатої Банки Revo почала ставати по-справжньому культовою! Карколомний другий сезон, що стартував у червні 2019 року, затьмарив торішній успіх свого попередника, обігнавши «Фантастичний мультиенергетичний блокбастер» майже на 400 тисяч переглядів. «Космічні блогери» зібрали врожай у понад 1,7 млн показів, тоді як перший сезон підкорив позначку в 1,3 млн. 

Шанувальники енергетичного напою REVO – це смілива у самовираженні, екстраординарна молодь із гострим почуттям гумору, тож не дивно, що дотепний сюжет із влучними пародіями та абсурдними подіями став для неї просто-таки вірусним. В його центрі опинився Космонавт, у якого закінчилася земна віза, а для вильоту в космічне посольство йому було поставлено умову: спільно з Банкою розпочати кар’єру блогерів і зібрати 100 тисяч підписників. З цієї миті наші нерозлучні герої робили все для привернення уваги аудиторії: проходили навчання, знімали відеоогляди, давали і брали інтерв’ю. Але слава несподівано стала яблуком розбрату між друзями, від чого постраждали обидва: Банка втратила пам’ять, а Космонавта було ганебно депортовано з нашої гостинної блакитної планети…

За 2,5 місяці показів 9 вибухових епізодів, хронометраж яких у другому сезоні збільшився з 2 до 5 хвилин, привели на офіційний YouTube-канал revoenergydrink 5,8 тисяч сабскрайберів, а на  Instagram-сторінку – понад 17 тисяч нових фоловерів. У серіалі не лише були задіяні нові цікаві герої та колоритні старі знайомі, але й запрошено «зоряного гостя» – відомого блогера Пашу Бумчика.

Другий сезон відзначився сплеском інших Instagram-активацій окрім основного розвитку подій. Банка і Космонавт влаштовували прямий ефір і чат із фанами, де відповідали на запитання і розігрували призи, серед яких – унікальна брендована джинсовка. Було запущено новий відеоформат «Банка Revo дивиться і коментує кліпи», де «експертній оцінці» підлягали всі новітні зразки кліпмейкерства. Але, мабуть, найвідчутнішим досягненням рекламної кампанії можна вважати появою AR-маски Банки в Instagram. Нагадаємо, що соціальна мережа нещодавно відкрила українським компаніям можливість створювати власні брендовані маски. Група Компаній «Нові Продукти» спільно з #ODDEE Agency однією з перших скористалася цією опцією. В результаті понад 20 тисяч осіб приміряли на себе забавний образ дивакуватої Банки та майже 8 тисяч поділилося фото й відео на своїй сторінці. Всього ж нова розвага зумовила понад 650 тисяч органічних переглядів!

Чи буде продовження у ексцентричної інтернет-саги – поки залишається інтригою. Фани збентежені неоднозначною кінцівкою другого сезону і вимагають подальшого розвитку подій. Автори запевняють, що дуже цінують трепетне ставлення глядачів до улюблених героїв, тож бренд обов’язково найближчим часом потішить їх новими шаленими вигадками.