10 вересня в КВЦ «Парковий» відбулася одна з найбільших в Україні конференцій у галузі маркетингу, комунікацій і медіа – Future Lab X, організована Dentsu Aegis Network Ukraine. Партнером заходу вже не вперше виступила ГК «Нові Продукти», надавши учасникам можливість поласувати протягом всього дня оригінальними батончиками EatMe™ та втамувати спрагу енергетичним напоєм NON STOP™.
«Lead. Link. Learn» – так звучала тема ювілейного #futurelabX. Очолювати тренди, об’єднуватися довкола інновацій, безперервно вчитися і паралельно ділитися знаннями – саме ці три найважливіші інгредієнти успіху дозволяють бути в авангарді стрімкого технократичного сьогодення, переконані ідеологи події.
Згідно з концепцією, програма Future Lab X була розділена на два стріма: Lead&Link та Learn. Із головної сцени прозвучали виступи генерального менеджера компанії Glovo в Україні Дмитра Расновського, глави з інновацій «ПриватБанку» Єгора Аветісова, відомих шоуменів Андрія Шабанова та Олексія Дурнєва, а також інших неординарних доповідачів. У потоці Learn своїми цікавими думками поділилися Оксана Сергєєва – керівниця служби навчання та розвитку StarLightMedia, Євгенія Кузьмінська – керівниця департаменту з роботи з внутрішнім клієнтом Академії ДТЕК, Світлана Герасименко – засновниця ProfessionX тощо. Загалом відвідувачі мали можливість почерпнути корисний досвід від 25 запрошених спікерів.
Окрім епіцентра події – двох сцен, на Future Lab X працювали окремі тематичні майданчики. На Techzone та Martech Alley організатори представили найцікавіші технологічні розробки в галузі реклами й маркетингу, а в Isobar VR Zone було презентовано VR-кейс від Isobar US, що отримав Digital Craft Гран-прі на Cannes Lions.
NON STOP Energy також облаштував на Future Lab X власний функціональний простір, де гості могли відчути натхненну енергію вічного двигуна свіжих ідей, винайденого брендом. Лаунж-зона з м’якими безкаркасними кріслами, бочками-столиками та повітряними кульками створила затишний куточок, щоб зарядитися енергією кофеїну, таурину та вітамінного комплексу, що входять до складу напою, а заразом і поспілкуватися з однодумцями.
Корисні інсайти, плідні контакти, приємні моменти – все це вимагає підживлення фізичних та моральних сил без втрати дорогоцінного часу. Легкий і здоровий перекус, здатний швидко і легко вгамувати голод – найкращий допоміжний інструмент комунікації! Батончик EatMe™ представляє лінійку продуктів із чотирма комбінаціями натуральних компонентів на будь-який смак: арахісом, родзинками, морквою, імбиром, папайєю, ананасом тощо в сиропі з яблучного соку, патоки та агар-агару. Смачно, поживно та натхненно – саме ці відчуття незмінно дає горіхово-фруктовий батончик, схвалений Асоціацією дієтологів України.
Бренди ГК «Нові Продукти» традиційно підтримують найбільші українські заходи в галузі маркетингу і реклами, адже компанія відома своєю активною та успішною діяльністю на ниві створення міцного зв’язку із споживачем та емоційно насиченої комунікації з цільовою аудиторією. Цього року наприкінці зими за підтримки брендів Green Energy™ та EatMe™ відбувся PR-марафон #7 про антикризові комунікації і репутаційний менеджмент, організований MMR, а на початку літа ГК «Нові Продукти» виступила офіційним партнером Ukrainian Creative Awards-2019, що об’єднав Київський Міжнародний Фестиваль Реклами і Wow Done Awards, а також два національні конкурси – ADC*UA Awards та Ukrainian Design: The Very Best Of.