Вчитися та об’єднуватися, щоб очолювати: Ювілейний Future Lab X підтримали бренди ГК «Нові Продукти»

11.09.2019

10 вересня в КВЦ «Парковий» відбулася одна з найбільших в Україні конференцій у галузі маркетингу, комунікацій і медіа – Future Lab X, організована Dentsu Aegis Network Ukraine. Партнером заходу вже не вперше виступила ГК «Нові Продукти», надавши учасникам можливість поласувати протягом всього дня оригінальними батончиками EatMe та втамувати спрагу енергетичним напоєм NON STOP.

«Lead. Link. Learn» – так звучала тема ювілейного #futurelabX. Очолювати тренди, об’єднуватися довкола інновацій, безперервно вчитися і паралельно ділитися знаннями – саме ці три найважливіші інгредієнти успіху дозволяють бути в авангарді стрімкого технократичного сьогодення, переконані ідеологи події. 

Згідно з концепцією, програма Future Lab X була розділена на два стріма: Lead&Link та Learn. Із головної сцени прозвучали виступи генерального менеджера компанії Glovo в Україні Дмитра Расновського, глави з інновацій «ПриватБанку» Єгора Аветісова, відомих шоуменів Андрія Шабанова та Олексія Дурнєва, а також інших неординарних доповідачів. У потоці Learn своїми цікавими думками поділилися Оксана Сергєєва – керівниця служби навчання та розвитку StarLightMedia, Євгенія Кузьмінська – керівниця департаменту з роботи з внутрішнім клієнтом Академії ДТЕК, Світлана Герасименко – засновниця ProfessionX тощо. Загалом відвідувачі мали можливість почерпнути корисний досвід від 25 запрошених спікерів.

Окрім епіцентра події – двох сцен, на Future Lab X працювали окремі тематичні майданчики. На Techzone та Martech Alley організатори представили найцікавіші технологічні розробки в галузі реклами й маркетингу, а в Isobar VR Zone було презентовано VR-кейс від Isobar US, що отримав Digital Craft Гран-прі на Cannes Lions.

NON STOP Energy також облаштував на Future Lab X власний функціональний простір, де гості могли відчути натхненну енергію вічного двигуна свіжих ідей, винайденого брендом. Лаунж-зона з м’якими безкаркасними кріслами, бочками-столиками та повітряними кульками створила затишний куточок, щоб зарядитися енергією кофеїну, таурину та вітамінного комплексу, що входять до складу напою, а заразом і поспілкуватися з однодумцями.

Корисні інсайти, плідні контакти, приємні моменти – все це вимагає підживлення фізичних та моральних сил без втрати дорогоцінного часу. Легкий і здоровий перекус, здатний швидко і легко вгамувати голод – найкращий допоміжний інструмент комунікації! Батончик EatMe представляє лінійку продуктів із чотирма комбінаціями натуральних компонентів на будь-який смак: арахісом, родзинками, морквою, імбиром, папайєю, ананасом тощо в сиропі з яблучного соку, патоки та агар-агару. Смачно, поживно та натхненно – саме ці відчуття незмінно дає горіхово-фруктовий батончик, схвалений Асоціацією дієтологів України.

Бренди ГК «Нові Продукти» традиційно підтримують найбільші українські заходи в галузі маркетингу і реклами, адже компанія відома своєю активною та успішною діяльністю на ниві створення міцного зв’язку із споживачем та емоційно насиченої комунікації з цільовою аудиторією. Цього року наприкінці зими за підтримки брендів Green Energy™ та EatMe™ відбувся PR-марафон #7 про антикризові комунікації і репутаційний менеджмент, організований MMR, а на початку літа ГК «Нові Продукти» виступила офіційним партнером Ukrainian Creative Awards-2019, що об’єднав Київський Міжнародний Фестиваль Реклами і Wow Done Awards, а також два національні конкурси – ADC*UA Awards та Ukrainian Design: The Very Best Of.