Веселі звірята з батончиками EatMe™ – знову на екранах України

16.10.2018

З 15 жовтня ГК «Нові Продукти» запустила всеукраїнську телевізійну рекламну кампанію на підтримку батончиків EatMe™.

Короткі мультфільми, в яких смачні та поживні батончики представлені веселими звірятами, зображеними на обгортках EatMe™, незмінно викликають теплу реакцію у глядачів. Розрахунок авторів – креативної команди ГК «Нові Продукти», продакшн-студії Lime Lite та агентства VGNC – виявився точним, адже кумедні й симпатичні сурикати, єнот та білка сприймаються не як набридлива реклама, а як ковток позитива.

Цього разу ролики тривалістю 10 та 5 секунд вийшли на телеканалах 1+1, ТЕТ, 2+2, БІГУДІ, Paramount, UA:PERSHIY, XSport, News One, Espresso TV, Music Box, O-TV. Рекламна кампанія дозволить посилити позиції бренда, підвищити рівень знання та лояльності споживачів, стимулювати продажі.

За даними нещодавнього масштабного дослідження, частка снеків у добовій калорійності дієти європейців складає до 30%. Сьогодні люди живуть у такому стрімкому темпі, що без «перекусів на ходу» їм не обійтися. Пропозицій поживної, смачної та зручної їжі, яку можна швидко з’їсти, на ринку достатньо, отже, питання в тому, наскільки корисний снек обере споживач.

Як приклад оптимального перекусу для дорослих та дітей від 3 років спеціалісти в галузі харчування називають натуральні та поживні батончики EatMe™, схвалені Асоціацією дієтологів України. Вони містять лише натуральні ягоди, горіхи та сухофрукти, натомість не містять барвників та консервантів, а в батончик EatMe «Мавпа» навіть не додається цукор, що стало можливим завдяки використанню рисового паперу замість глазурі.

Батончики EatMe™ створюються на українсько-німецькому підприємстві «Трюфф Роял» у м. Дніпро, яке має сертифікат ISO 22000. Це означає найжорсткіші норми контролю на усіх стадіях створення харчової продукції. ISO 22000 – міжнародний стандарт, розроблений Міжнародною організацією зі стандартизації, пов’язаний із безпекою харчових продуктів, який застосовується до всіх організацій в агробізнесі. Відповідно до цього стандарту, харчовий ланцюг («food chain») розглядається як цілісний процес, що включає виготовлення, обробку, дистрибуцію, зберігання й переробку. Перевірка якості продукції відбувається на всіх етапах виробництва. Безпека харчової продукції для ГК «Нові Продукти» є пріоритетом номер один.

Телевізійна рекламна кампанія EatMe™ триватиме до 30 грудня.

Youtube канал EatMe™