Як Жашківський Кабан шукав друзів. Спецпроєкт із лідерами суспільної думки від молодого бренда крафтового пива

29.01.2021

Взимку молодий крафтовий бренд «Жашківський Кабан» вперше вийшов шукати друзів у публічний простір. Він особисто презентував топовим українським блогерам цілковито новий підхід до українського пивоваріння – створення пива крафтової якості для широкого кола споживачів.

Вісім Instagram-зірок та інфлюенсерів на порозі Нового року отримали приємний сюрприз – симпатичний дегустаційний набір у вигляді дерев’яної еко-коробки з пляшками пива «Жашківський Кабан», дбайливо огорнені в затишний крафтовий папір. Презентаційний пакунок з духмяним пінним напоєм всередині одержав рекламіст Орест Мурій, адвокат та підприємець Роман Салабай, адепт цифрових технологій Tekso, переможець шоу «Холостячка» Олександр Еллерт, ведучий Дмитро Корнелюк, а також блогери Артур Шешкевич, Ваня Кришталь та Ігор Коваль. Подарунок містив різноманітні сорти пива «Жашківський Кабан»: Lager із помірною солодкістю та виразною гірчинкою, вироблений за класичною чеською технологією; Blanche – біле пшеничне пиво з лагідним солодовим смаком, витонченими цитрусовими нотами та легкою гірчинкою, притаманною бельгійським елям; Pale Ale за англійською рецептурою – з м’яким солодовим смаком, відчутною гірчинкою і тендітним квітковим ароматом. Кожна коробочка супроводжувалася галантною листівкою від талісмана бренда, де він чемно представлявся адресатові, ласкаво припрошував скуштувати свій надзвичайний продукт, зроблений із любов’ю та турботою – крафтове пиво з локальних інгредієнтів, і, звісно, просив поділитися щирою думкою зі своїми підписниками.

Блогери долучили Кабана до різного роду дозвілля, кожен на свій манер: хто вболівав із ним за улюблену футбольну команду, хто грав у «Монополію», а хтось мрійливо складав наполеонівські плани на майбутній рік. Але спільним виявилося одне: дегустаторам надзвичайно сподобався цей автентично український продукт цілковито нової якості. Так прокоментував свої враження, наприклад, красномовний Tekso: «Дуже класний крафт-бренд пива, з милим кабанчиком-фронтменом і, звичайно, смачною концепцією!.…тепер і у нас є свій гордий представник крафта, з міжнародними стандартами і дуже прикольним брендингом! …я просто в захваті від смаку, отже, якщо ви пивоман – дуже обережно з цим красенем, можна закохатися безповоротно!» 

Підсумком активації стало майже 1,3 мільйона охоплення аудиторії. Фоловери безсумнівно зацікавилися новинкою та обіцяли також за нагоди обов’язково її скуштувати.

«Жашківський Кабан – це втілення нового погляду на процес пивоваріння, послідовно втілюваний новим гравцем на українському пивному ринку – інноваційною броварнею New Brew. Для варіння напою використовується лише кришталево чиста вода з жашківських джерел, добірний баварський хміль, високоякісний місцевий ячмінь і солод. Продукт не містить штучних домішок чи сурогатів, зокрема мальтозної патоки та цукрового сиропу. Ми варимо пиво невеликими партіями, щоб зберегти високу планку якості, але робимо його доступним за ціною, щоб кожен поціновувач натурпродукту мав змогу насолодитися справжнім українським пивом – таким, як воно має бути. Нам важливо було донести цей меседж до цільової аудиторії, тому ми вирішили запустити дружню ознайомчу дегустацію з відомими персонами в соцмережах. Тому що ми впевнені, що продукт заробить собі славу природним шляхом – просто підкоривши серця споживачів, які гідно оцінять старання наших дипломованих фахівців-пивоварів», – підсумувала успішний спецпроєкт менеджерка з цифрових комунікацій Групи Компаній «Нові Продукти» Анна Малахова.